Aanspreekpunt
Indien er zich problemen voor doen tijdens de training of wedstrijd, probeer dit dan eerst op te lossen met je teamouder, train(st)er of coach. Mocht je er met hem of haar niet uitkomen, dan kun je iemand van de TC benaderen. We hebben ook vertrouwenspersonen die voor onze verenigingen klaar staan, dit zijn:
KV Vessem: Mary van der Vondervoort KV Wintelre: Thomas Tholen

Accommodatie ‘De Lille’
Bij klachten over de accommodatie kan contact worden opgenomen met de vereniging via kvvessem@gmail.com.

Accommodatie ‘De Meren’
Bij klachten over de accommodatie kan contact worden opgenomen met de vereniging via kvwinty@gmail.com.

Blessures
Als zich tijdens een wedstrijd of training een ongeval voordoet, waarbij een speelster van onze vereniging betrokken is, is het belangrijk om binnen 24 uur contact op te nemen met je eigen vereniging via het e-mailadres kvvessem@gmail.com dan wel kvwinty@gmail.com.

Communicatie via groepsapp
Aan het begin van het seizoen maakt elk team een groepsapp aan. Als een training of wedstrijd om een bepaalde reden niet door kan gaan dan worden de afmeldingen of wijzigingen doorgegeven met behulp van deze app.

Kleedruimte
De kleedruimte en douches moeten netjes worden achtergelaten. Elk team is daar zelf verantwoordelijk voor na elke training en wedstrijd. Bij jeugdteams zien de teamouder(s) en train(st)er(s) toe op het schoonmaken van deze ruimtes.

EHBO
Locatie Vessem
De EHBO doos bevindt zich in de accommodatie ‘De Lille’ in het EHBO-hok. Als iets uit de doos op is, kan dit worden doorgegeven aan Mary van de Vondervoort. Alleen coaches, train(st)ers en teamouders mogen in de EHBO doos komen. Speelsters dus niet.

Locatie Wintelre
De EHBO doos (tas van VV Dees) bevindt zich in de accommodatie ‘De Meren’ in het jeugdhome en materialenhok. En op de trainingsaccomodatie ook in het materialenhok.
Als iets uit de doos op is, kan dit worden doorgegeven aan Ellen Klaasen.

Gevonden voorwerpen
Gevonden voorwerpen worden in accommodatie ‘De Meren’ verzameld in het jeugdhome of in het halletje voor de kantine en in het EHBO hok in Vessem. In De Leenhoef worden de gevonden voorwerpen verzameld in de rieten mand die in de gang naar de kleedkamers staat. Zoek dus eerst daar als je iets mist.

Kantine Winty
Als de kantine tijdens wedstrijden niet open is, kan gebruik worden gemaakt van de faciliteiten in het jeugdhome. Het kan zijn dat hiervoor ouders worden ingedeeld.

Kampioen
Wanneer een team kampioen wordt, zal dit heuglijke nieuws via social media worden gedeeld. Als er een kampioenswedstrijd wordt gespeeld dienen de coaches dit tijdig aan iemand van de JAC of sponsorcommissie door te geven. Zij brengen dan de sponsoren hiervan op de hoogte. Er komt in principe ook iemand van de JAC naar de kampioenswedstrijd van de jeugd kijken. Voor senioren- en midweek teams komt een bestuurslid kijken naar de kampioenswedstrijd.

Sieraden
Het is absoluut verboden om sieraden te dragen tijdens de wedstrijd of training. Deze kunnen ernstige blessures veroorzaken.

Tenten
KV Winty beschikt over een grote stevige tent (5 bij 10 meter). Deze kan onder voorwaarden worden gehuurd. Voor meer informatie kun je contact opnemen met het bestuur van KV Winty.

Toernooien
Jeugdtoernooien worden door de JAC geregeld. Voor senioren gaat dit in overleg met de trainer. Over het algemeen nemen de korfbalverenigingen deel aan een toernooi aan het begin van het seizoen en aan het einde van het seizoen. Hier kan van afgeweken worden.