Onze vereniging

Het motto van onze verenging is “Samenspel is onze kracht”. We geloven dat we als team sterker zijn dan als individuen en dit is dan ook de basis van onze vereniging. We streven ernaar om als team en individu beter te worden en daarbij is het belangrijk dat we plezier hebben, betrokken zijn en presteren.

Prestatie is een belangrijk aspect van korfbal en daarom doen we als vereniging ons uiterste best doen om onze spelers zo goed mogelijk te ontwikkelen. We dagen onze spelers continu uit om hun grenzen te verleggen.

Plezier is minstens zo belangrijk als prestatie. We willen dat onze leden met plezier naar de trainingen en wedstrijden komen. Daarom zijn we er trots op dat we een vereniging zijn waar iedereen zich welkom voelt en waar plezier en gezelligheid hoog in het vaandel staan.

Betrokkenheid is ook een belangrijk aspect van onze vereniging. Onze leden en dorpsgenoten dienen zich betrokken te voelen bij onze vereniging. De verschillende commissies zorgen ervoor dat onze vereniging draait en dat we met zijn allen kunnen genieten van korfbal en leuke activiteiten.